یسنا دختر گمشده، پیدا شد

یسنا دخر بچه کلاله‌ای که گم شده بود پیدا شد.

یسنا دختر گمشده، پیدا شد

به گزارش زنهار، مادر پسر به پلیس گفت که برای کار به مزرعه رفته و پسر را با خود برده و او مشغول کار بوده و متوجه گم شدن او نشده است.

تلاش فراوان پلیس و تیم های امدادی برای یافتن یسنا کوچک، دختر چهار ساله ای که در چهارمین روز پس از حادثه در شهرستان کلاله ناپدید شده بود، از زمین به آسمان رفت.

مقامات محلی با کمک سگ های مواد یاب، هلیکوپترها و پاراموتورها، دوربین های تصویربرداری حرارتی، یک هلیکوپتر و یک تیم اسکی صحرایی تلاش زیادی انجام می دهند.

پلیس همچنین تاکید کرد که آنها حتی لانه و لانه حیوانات را جستجو کردند.

قتل احتمالی نازگل دختر هفت ساله اصفهانی، قتل دایانا دختر 11 ساله اصفهانی توسط مادرش و اکنون ناپدید شدن یسنا نگرانی ها را در مورد وقوع این موارد تشدید کرده است. حوادث .

با طرح شکایت و در حالی که از شب گذشته بود، تیم های امدادی هلال احمر تا صبح جستجو کردند اما اثری از کودک نیافتند.

از صبح روز بعد، سایر تیم‌های نجات به گروه جستجو پیوستند، اما تلاش‌های روز دوم ناموفق بود. در روز سوم ۱۲ تیم تخصصی به همراه دو تیم از شهرستان گنبد، پنج تیم از کلاله، گروه های مردمی روستاهای اطراف، بسیج، نیروی انتظامی و ارگان های مختلف به منطقه رسیدند و منطقه وسیعی را برای یافتن پسر بچه جست و جو کردند.

مابقی آب گودال ها و جاده هایی که گل آلود بود نیز توسط موتور پمپ و بیل مکانیکی تخلیه می شد. در آن روز تیم های امدادی با سگ های جست و جو، دو پاراموتور، 10 فروند هلی شات و بالگرد شناسایی در قالب گشت های زمینی و هوایی به تلاش خود ادامه دادند.

تلاش دیگر استفاده از دوربین های حرارتی است که صبح دیروز همزمان با ادامه جستجو مورد استفاده قرار گرفت.

همانطور که فرماندار کلاله اعلام کرد، جستجوگران در دو روز گذشته لانه اکثر حیوانات منطقه را از جمله با بیل های دستی و مکانیکی حفاری کردند اما چیزی پیدا نکردند.

تلاش پلیس برای دختر گمشده یسنا

سرهنگ سیدهلیل هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاله در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شهروندان خواست از تعصب، اظهار نظر و قضاوت درباره این حادثه خودداری کنند.

وی گفت: جلسه میدانی در محل حادثه با حضور مدیران ارشد ادارات مختلف برگزار و جست و جو از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: همزمان با جست و جوی تیم اطلاعات، پلیس آگاهی جنایی استان اقدامات فنی خود را آغاز و از شکات و شاهدان حاضر در صحنه بازجویی کرد و جمع آوری اطلاعات و بازجویی ها همچنان ادامه دارد.

سرهنگ هاشمی همچنین تاکید کرد: پلیس با استفاده از یک دستگاه هلیکوپتر از زمین کشاورزی 500 هکتاری منطقه عکسبرداری و اسکن کرد و یک قلاده سگ ردیاب نیز به آنها کمک کرد.

همچنین با هماهنگی پلیس جنایی پس از هماهنگی با تیم موتور کراس مینودشت، موتورسواران اعزام و در نقاط صعب العبور نیز جست و جو کردند اما اثری از کودک نیافتند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار